• 22 493 67 40
  • nalezysie@euco.pl
    unnamed-1unnamed-1unnamed-1unnamed-1
    • Nasze usługi
      • Odszkodowanie komunikacyjne po wypadku
      • Odszkodowanie za wypadek w pracy
      • Renty i odszkodowania
      • Odszkodowanie za szkodę rolniczą
      • Odszkodowanie za potknięcie / poślizgnięcie
      • Odszkodowanie za śmierć bliskiej osoby
      • Odszkodowanie za błąd lekarski
      • Świadczenie pielęgnacyjne
    • O nas
    • Poradnik Należy Się
    • Chcę pomóc
    • FAQ
    • Kontakt
    • Strona główna
    • Za niskie odszkodowanie
    • Towarzystwa ubezpieczeniowe dbają tylko o swoje interesy
    Ubezpieczyciele nie tylko zaniżają ponad 95% wypłacanych odszkodowań, ale też brutalnie naciągają swoich klientów. Poznaj najczęstsze chwyty.
    24/03/2021
    Odzyskiwanie odszkodowania z pomocą pełnomocnika. Co warto wiedzieć?
    06/05/2021

    Towarzystwa ubezpieczeniowe dbają tylko o swoje interesy

    12/04/2021
    Kategorie
    • Za niskie odszkodowanie
    Tagi
    • zaniżone odszkodowanie
    Ubezpieczenie

    W stosunku do swojego ubezpieczyciela zachowaj zasadę ograniczonego zaufania. Podczas sprzedaży polis agenci ubezpieczeniowi są przyjaźni i budują wrażenie łączącej was relacji. To jednak tylko pozory i słynne techniki manipulacji klientem. Ich celem jest nawiązanie współpracy i pozyskanie Twoich pieniędzy. W chwili zgłaszania szkody dialog nie będzie już tak optymistyczny. Przekonasz się, że Twój interes i sprawiedliwa kwota odszkodowania to ostatnie, czego chce ubezpieczyciel.

    Uważaj na tzw. anty-doradztwo firm ubezpieczeniowych

    Firmy ubezpieczeniowe bardzo często sugerują zgłaszanie szkód w taki sposób, aby można było podważyć ich zasadność.

    W jaki sposób?

    1. Nie informują o terminach przedawnień,
    2. nie informują o możliwym zadośćuczynieniu ze strony sprawcy
    3. nie mówią z jakich świadczeń można skorzystać
    4. sugerują, że jeśli już odebrałeś jakieś odszkodowanie, nie możesz dostać nic więcej i sprawa jest zamknięta.

    Uważaj: ubezpieczyciel zaniży kwotę odszkodowania

    Jeśli kiedykolwiek starałeś się o odszkodowanie z zakładu ubezpieczeń, wiesz, że przyznana kwota znacznie odbiega od Twoich wstępnych założeń. Okazuje się, że ponad 95% świadczeń jest zaniżonych i uderza w interes klienta. Nawet jeśli otrzymasz jakieś pieniądze, często nie pokryły one Twoich kosztów leczenia, nie wspominając o urazach fizycznych i psychicznych, o czym często zapominają nasi klienci. Nie wspominając o najważniejszym, czyli zadośćuczynieniu, które często stanowi przeszło 50% wartości należnego Tobie odszkodowania.

    Ubezpieczyciel, przyznając Ci najniższą stawkę odszkodowania, liczy na to, że nie będziesz składał odwołania i przyjmiesz zaproponowaną ofertę, która może być nawet o kilka tysięcy niższa niż ta faktycznie Ci przysługująca. Wiele osób nawet nie wie, że ma prawo nie przystać na propozycję TU i domagać się wypłaty sprawiedliwych pieniędzy za doznaną szkodę. 

    Czy wiesz, że korzystając z pomocy profesjonalnego pełnomocnika nic nie ryzykujesz. Możesz tylko zyskać, 95% odszkodowań jest zaniżonych, a my uzyskamy dla Ciebie więcej pieniędzy. Skontaktuj się z nami.

     

    Praktyka ekspertów z nalezysie.pl podpowiada, abyś nigdy nie przystawał na pierwszą wycenę, nawet jeśli wydaje się ona satysfakcjonująca. Przeprowadź własną analizę rynku. Zwróć się do firmy ubezpieczeniowej o udostępnienie dokumentów, na podstawie których wyliczono Twoje odszkodowanie. Uważaj na triki związane z zaniżaniem wartości samochodu i cen części. Napisz odwołanie od decyzji TU i dobrze uargumentuj swoje stanowisko. Udowodnij, że masz świadomość swoich praw i jesteś zdeterminowany, by walczyć o sprawiedliwe pieniądze. Jeśli nie wiesz, jak to zrobić, skorzystaj z pomocy specjalistów do spraw odzyskiwania odszkodowań. 

    Czy wiesz, że fakt zaistnienia szkody, nawet jeśli mają charakter rozwojowy, trzeba chronić przed przedawnieniem oraz faktycznym zatarciem dowodów - zeznania świadków, monitoring itd. Szkodę nawet pierwotnie nieoszacowaną można w późniejszym etapie uzupełniać.

    Uważaj: opóźnienia, odmowy, brak wyjaśnień – z czym jeszcze spotkasz się przy likwidacji szkody?

    Po zgłoszeniu szkody ubezpieczyciel ma 30 dni na wypłatę Twojego odszkodowania. W praktyce jednak wiele firm nie dotrzymuje tych terminów i zwleka z wypłatą należności. Jedynym usprawiedliwionym spóźnieniem jest np. toczące się postępowanie cywilne, które jest niezbędne do ustalenia odpowiedzialności za zdarzenie. Mimo trudnych do wyjaśnienia okoliczności, bezsporną część pieniędzy powinieneś otrzymać już w pierwszych 30 dniach od dnia zgłoszenia. Jeśli ubezpieczyciel zwleka z wypłatą, możesz:

    • złożyć skargę do Rzecznika Finansowego;
    • wezwać ubezpieczyciela do zapłaty odszkodowania powiększonego o odsetki ustawowe;
    • wysłać powiadomienie do do Komisji Nadzoru Finansowego;
    • skierować swoją sprawę do sądu. 

    Poza opóźnieniami z wypłatą pieniędzy często spotkasz się też z brakiem uzasadnienia decyzji o obniżeniu odszkodowania lub odmowie wypłaty. W przypadku zdarzenia drogowego i ubiegania się o pieniądze po wypadku, ubezpieczyciele nagminnie odmawiają udostępniania akt szkody i celowo nie informują klientów o potrzebnych dokumentach, które umożliwiają skompletowanie formalności związanych z likwidacją szkody. Skutkuje to odrzuceniem wniosku o wypłatę odszkodowania.

    Uważaj: naciąganie na polisy inwestycyjne

    Ubezpieczyciele nie tylko nagminnie zaniżają kwoty odszkodowań z wypadków, ale też wykorzystują łatwowierność swoich klientów. Podpisując polisę OC, często nakłaniają do zawierania innych umów ubezpieczeniowych. Wyrazem takiego zachowania jest chociażby sprzedaż polis ubezpieczeniowo-inwestycyjnych osobom starszym lub nie mającym żadnego doświadczenia z sektorem finansowym. 

    Pan Bartłomiej szukał polisy OC dla pierwszego samochodu swojej córki. Przy okazji pobytu w oddziale, agent podpowiedział mu o możliwości założenia dodatkowego specjalnego programu, w którym nasz bohater mógłby odkładać pieniądze na poczet zabezpieczenia przyszłości dziecka i dodatkowo także zarabiać. 

    Dla pana Bartłomieja była to nowość, na którą zgodził się, zapewniony dużym zyskiem i niewielkim ryzykiem straty. Zachęcony przekonaniami agenta, wpłacił 18 tys. zł na polisę i czekał na pierwsze zarobki. Po 4 latach okazało się, że nadwyżka, jaką wypracowała część inwestycyjna, to niecałe 250 zł. Oburzony klient chciał zerwać umowę i znaleźć inne, bardziej atrakcyjne rozwiązanie. Niestety, ku swojemu zdziwieniu, dowiedział się, że nie może jej anulować ze względu na poważne konsekwencje finansowe, jakie musiałby ponieść – rozwiązanie umowy skutkowałoby zwrotem w wysokości niespełna 20% całej wpłaconej sumy.

    Polisy inwestycyjne często przedstawiane są przez agentów ubezpieczeniowych jako bezpieczne i przynoszące szybkie zyski programy regularnego oszczędzania. Tymczasem są to ryzykowne produkty, z których trudno zrezygnować. Taka polisa jest kosztowna, a okres jej obowiązywania wynosi zwykle około 10-15 lat. Jest ona przypadkiem produktu, w którym ubezpieczenie na życie jest ograniczone do minimum – może wynosić nawet 1 zł. 

    Wydaje Ci się że dostałeś za niskie odszkodowanie? Sprawdź jak możemy Ci pomóc.

    Ubezpieczenie

    Umów się na rozmowę





      Share
      2

      Powiązane wpisy

      06/05/2022

      Kancelaria odszkodowawcza – co warto o niej wiedzieć?


      Czytaj dalej
      05/01/2022

      Czy ubezpieczenie turystyczne obejmuje jazdę poza wyznaczoną trasą narciarską?


      Czytaj dalej
      02/06/2021

      Nie wykryto sprawcy lub winny zbiegł z miejsca wypadku? Sprawdź, kiedy masz szansę na odszkodowanie


      Czytaj dalej
      02/06/2021

      Opinia rzeczoznawcy a możliwość uzyskania odszkodowania. Jak uzyskać większe pieniądze po wypadku?


      Czytaj dalej
      02/06/2021

      Dochodzenie roszczeń od ubezpieczyciela z pełnomocnikiem to szansa na wyższe wartości świadczeń odszkodowawczych.


      Czytaj dalej
      08/05/2021

      Przedawnienie roszczeń odszkodowawczych. Jaki jest okres przedawnienia?


      Czytaj dalej

      O nas

      Newera Sp. z o.o. jest niezależną spółką, świadczącą usługi na rzecz wielu kancelarii prawnych, które pomagają w uzyskaniu odszkodowania lub świadczenia pielęgnacyjnego i renty powypadkowej.


      Poznaj inne nasze serwisy:


      www.swiadczeniapielegnacyjne.pl
      Poznaj naszą społeczność na Narencie.pl

      Kontakt

      Newera Sp. z o.o.

      ul. Sienna 72/6
      00-833 Warszawa
      tel. 22 493 67 40
      e-mail: pomoc@nalezysie.pl

      Zobacz więcej

      • Nasze usługi
      • O nas
      • FAQ
      • Poradnik poszkodowanego
      • Chcę pomóc
      • Kontakt
      • Program partnerski
      © NależySię, Grupa EuCO 2004 – 2021 22 493 67 42
          Zadzwoń
          Napisz
          Używamy plików cookie na naszej stronie internetowej, aby zapewnić Ci najbardziej odpowiednie wrażenia dzięki zapamiętywaniu Twoich preferencji i powtarzaniu wizyt. Klikając „Akceptuję”, wyrażasz zgodę na użycie WSZYSTKICH plików cookie.
          UstawieniaAkceptuję
          Manage consent

          O cookies

          Ta strona korzysta z plików cookie, aby poprawić Twoje wrażenia podczas przeglądania witryny. Z tych plików cookie, które są sklasyfikowane jako niezbędne, są przechowywane w przeglądarce, ponieważ są niezbędne do działania podstawowych funkcji strony internetowej. Używamy również plików cookie stron trzecich, które pomagają nam analizować i zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z tej witryny. Te pliki cookie będą przechowywane w Twojej przeglądarce tylko za Twoją zgodą. Możesz również zrezygnować z tych plików cookie. Jednak rezygnacja z niektórych z tych plików cookie może mieć wpływ na wygodę przeglądania.
          Necessary
          Zawsze Dozwolone
          Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
          CookieDurationDescription
          cookielawinfo-checbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
          cookielawinfo-checbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
          cookielawinfo-checbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
          cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
          cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
          viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
          Functional
          Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
          Performance
          Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
          Analytics
          Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
          Advertisement
          Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
          Others
          Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
          SAVE & ACCEPT


          Zamów bezpłatną konsultację

          lub zadzwoń 22 493 67 40

          Pracujemy w godz. 8–18 (pn–pt) i 9–17 (sb)







            Zamów bezpłatną konsultację

            lub zadzwoń 22 493 67 40

            Pracujemy w godz. 8–18 (pn–pt) i 9–17 (sb)