• 22 493 67 40
  • nalezysie@euco.pl
    unnamed-1unnamed-1unnamed-1unnamed-1
    • Nasze usługi
      • Odszkodowanie komunikacyjne po wypadku
      • Odszkodowanie za wypadek w pracy
      • Renty i odszkodowania
      • Odszkodowanie za szkodę rolniczą
      • Odszkodowanie za potknięcie / poślizgnięcie
      • Odszkodowanie za śmierć bliskiej osoby
      • Odszkodowanie za błąd lekarski
      • Świadczenie pielęgnacyjne
    • O nas
    • Poradnik Należy Się
    • Chcę pomóc
    • FAQ
    • Kontakt
    • Strona główna
    • Firmy Ubezpieczeniowe
    • Ubezpieczenia nieruchomości, turystyczne i komunikacyjne. Jak zgłosić szkodę w Link4?
    Zgłaszanie szkody w Ergo Hestia – ile się czeka na odszkodowanie?
    02/12/2020
    Ubezpieczenie na życie AXA – zgłoszenie szkody
    16/12/2020

    Ubezpieczenia nieruchomości, turystyczne i komunikacyjne. Jak zgłosić szkodę w Link4?

    14/12/2020
    Kategorie
    • Firmy Ubezpieczeniowe
    Tagi
    • Firmy ubezpieczeniowe
    Lin4_logo_materialy_prasowe

    Zgłoszenie szkody w Link4 może odbyć się osobiście lub za pośrednictwem specjalisty do spraw odszkodowań. Likwidacja szkody lub roszczenia może być złożona do 3 lat od dnia zdarzenia, a w niektórych przypadkach nawet znacznie później. Sprawdź, jak zgłosić szkodę w Link4 i jakie dokumenty są potrzebne, żeby otrzymać odszkodowanie. 

    Link4 oferuje ubezpieczenie domu i mieszkania. Wśród ofert TU znajdują się także ubezpieczenia turystyczne i komunikacyjne. W Link4 można znaleźć nie tylko polisę OC, ale też AC, NNW, assistance czy ubezpieczenie szyb i kluczyków.

    Zaktualizowano: 07.07.2022

    Zgłoszenie szkody w Link4

    Do zawiadomienia o szkodzie w Link4 potrzebne będą:

    • personalne dane kierowcy, 
    • numer polisy, 
    • numer rejestracyjny pojazdu,
    • dane kontaktowe. 

    W przypadku obcokrajowców TU może zażądać również serii i numeru dokumentu tożsamości.

    Zgłoszenie szkody w Link4 możliwe jest:

    • drogą telefoniczną pod numerem 22 444 44 44,
    • za pośrednictwem formularza dostępnego na stronie internetowej ubezpieczyciela.

    Korzystając z rozwiązania elektronicznego, należy określić rodzaj szkody:

    • komunikacyjnej, 
    • w nieruchomości
    • osobowej. 

    Od jesieni 2020 roku Link4 dołączył też do Bezpośredniej Likwidacji Szkody (BLS). Jest to system umożliwiający klientowi łatwiejsze otrzymanie odszkodowania z OC sprawcy, nawet jeżeli jego polisę prowadzi inna firma. W praktyce oznacza to, że po kolizji spowodowanej z winy drugiego kierowcy, można starać się o pieniądze z odszkodowania u swojego ubezpieczyciela, czyli Link4. 

    Klienci mogą też powiadomić zakład ubezpieczeń o zdarzeniu, odwiedzając oddział Link4 w swoim mieście lub wysyłając list pocztą na adres: Link4 Towarzystwo Ubezpieczeń Spółka Akcyjna, ul. Postępu 15, 02-673 Warszawa. 

    Alternatywą dla samodzielnego ubiegania się o odszkodowanie jest powierzenie roszczenia specjalistom do spraw odzyskiwania odszkodowań. Pełnomocnik NależySię pomoże wypełnić zgłoszenie i opisać okoliczności sytuacji. Będzie też występować w imieniu poszkodowanego w toku sprawy i reprezentować go podczas ewentualnych rozpraw sądowych.

    Kiedy zgłosić szkodę do Link4? 

    Zgodnie ze wskazówkami kodeksu cywilnego, poszkodowany ma 3 lata na zgłoszenie szkody lub roszczenia do Link4. Warto jednak zrobić to jak najszybciej, aby dokładnie wycenić poniesione straty i w możliwie krótkim czasie otrzymać należne pieniądze. 

    Po upływie 36 miesięcy osoby ubezpieczone często rezygnują z możliwości ubiegania się o odszkodowanie z Link4 ze względu na przedawnienie szkody. Praktyka dowodzi jednak, że nie warto odstępować od walki o swoje należności. Specjaliści z nalezysie.pl niejednokrotnie pomagali odzyskać pieniądze uczestnikom nieszczęśliwych zdarzeń, które miały miejsce przed 20 laty.

    Likwidacja szkody w Link4 rozpoczyna się od złożenia zgłoszenia i dostarczenia kompletu dokumentów. Jest to materiał dowodowy w postaci:

    • notatek policyjnych, 
    • oświadczeń sprawców, 
    • zdjęć, 
    • filmów, 
    • zaświadczeń lekarskich,
    • rachunków za naprawę pojazdu. 

    Powyższe załączniki mają ułatwić ustalenie okoliczności zdarzenia, odpowiedzialności i wysokości odszkodowania. Jeżeli sytuacja tego wymaga, po dwóch dniach od złożenia zawiadomienia o szkodzie, rzeczoznawca Link4 kontaktuje się z poszkodowanym i ustala termin oględzin pojazdu lub nieruchomości. Podczas takiej wizyty zostaje sporządzony raport, który jest podstawą do kalkulacji kosztów naprawy. 

    Ile trwa likwidacja szkody w Link4?

    Link4 rozpatruje sprawę do 30 dni od daty złożenia zgłoszenia szkody. Jeżeli jest to czas niewystarczający do wyjaśnienia zajścia, TU może go przedłużyć do 90 dni. Mimo tej możliwości, zakład ubezpieczeń, w przypadku wcześniejszego zamknięcia sprawy, powinien wypłacić pieniądze ubezpieczonemu do 14 dni od jej zakończenia.

    Link4 zaniżył odszkodowanie lub odmówił wypłaty

    Decyzja zakładu ubezpieczeń nie jest ostateczna. W przypadku otrzymania odmowy wypłaty świadczenia lub zaniżenia jego wartości warto składać odwołanie i negocjować wyższą stawkę. 

    Reklamację w Link4 można złożyć:

    • drogą elektroniczną, 
    • osobiście w oddziale,
    • telefonicznie. 

    Towarzystwo odpowie na złożone pismo w ciągu 30 dni. Jeżeli reklamacja zostanie odrzucona, w kolejnych krokach można zwrócić się ze swoją sprawą do Rzecznika Finansowego bądź sądu. Coraz powszechniejszym rozwiązaniem jest też nawiązywanie współpracy ze specjalistami firm odszkodowawczych, którzy potrafią skutecznie negocjować stawki odszkodowania z przedstawicielami Link4. 

    Co warto wiedzieć?

    1. Zgłoszenie szkody w Link4 możliwe jest telefonicznie i za pośrednictwem formularza na stronie internetowej.
    2. Likwidacja szkody w Link4 rozpoczyna się od złożenia zawiadomienia o szkodzie i kompletu dokumentów (np. notatek policyjnych, zeznań świadków, zdjęć, zaświadczeń lekarskich).
    3. Link4 rozpatruje sprawę do 30 dni od daty złożenia zgłoszenia szkody – w wyjątkowych sytuacjach czas może być wydłużony do 90 dni.
    4. W przypadku odrzucenia roszczenia lub zaniżenia odszkodowania poszkodowany może złożyć odwołanie od decyzji Link4.

    95% ubezpieczycieli celowo zaniża wypłatę odszkodowań

    Jeśli nastąpiło zdarzenie, w wyniku którego starasz się otrzymać odszkodowanie od ubezpieczyciela, pamiętaj, że 95% wypłat jest celowo zaniżanych.

    Często sposób, w jaki składamy wniosek o wypłatę odszkodowania ma wpływ na decyzję końcową. Warto więc skonsultować się bezpłatnie z nami.

    Jeśli sprawa będzie prosta, wówczas podpowiemy jak to zrobić najlepiej, jeśli jednak może nastąpić odmowa wypłaty, wtedy zaproponujemy skorzystanie z naszych usług.

     
    Umów się na bezpłatną konsultację

    Zobacz również:

    Ubezpieczenia na życie Warta. Jak przebiega zgłoszenie szkody?

    Aviva ubezpieczenie na życie. Jakie dokumenty są potrzebne do otrzymania odszkodowania?

    Ponad 95% odszkodowań jest zaniżonych, za darmo sprawdzimy, ile Ci się należy.

    Lin4_logo_materialy_prasowe

    Umów się na rozmowę





      Share
      99

      Powiązane wpisy

      16/09/2021

      Ranking najlepszych ubezpieczeń dla dzieci i młodzieży szkolnej. Wskazujemy, na co zwrócić uwagę


      Czytaj dalej
      16/12/2020

      Zgłoszenie szkody w AVIVA dla ubezpieczenia na życie – jakie dokumenty są potrzebne?


      Czytaj dalej
      16/12/2020

      Ubezpieczenie na życie AXA – zgłoszenie szkody


      Czytaj dalej
      02/12/2020

      Zgłaszanie szkody w Ergo Hestia – ile się czeka na odszkodowanie?


      Czytaj dalej
      30/11/2020

      Ubezpieczenia na życie Warta. Jak przebiega zgłoszenie szkody?


      Czytaj dalej
      27/11/2020

      Jak zgłosić szkodę w PZU ubezpieczenie na życie?


      Czytaj dalej

      O nas

      Newera Sp. z o.o. jest niezależną spółką, świadczącą usługi na rzecz wielu kancelarii prawnych, które pomagają w uzyskaniu odszkodowania lub świadczenia pielęgnacyjnego i renty powypadkowej.


      Poznaj inne nasze serwisy:


      www.swiadczeniapielegnacyjne.pl
      Poznaj naszą społeczność na Narencie.pl

      Kontakt

      Newera Sp. z o.o.

      ul. Sienna 72/6
      00-833 Warszawa
      tel. 22 493 67 40
      e-mail: pomoc@nalezysie.pl

      Zobacz więcej

      • Nasze usługi
      • O nas
      • FAQ
      • Poradnik poszkodowanego
      • Chcę pomóc
      • Kontakt
      • Program partnerski
      © NależySię, Grupa EuCO 2004 – 2021 22 493 67 42
          Zadzwoń
          Napisz
          Używamy plików cookie na naszej stronie internetowej, aby zapewnić Ci najbardziej odpowiednie wrażenia dzięki zapamiętywaniu Twoich preferencji i powtarzaniu wizyt. Klikając „Akceptuję”, wyrażasz zgodę na użycie WSZYSTKICH plików cookie.
          UstawieniaAkceptuję
          Manage consent

          O cookies

          Ta strona korzysta z plików cookie, aby poprawić Twoje wrażenia podczas przeglądania witryny. Z tych plików cookie, które są sklasyfikowane jako niezbędne, są przechowywane w przeglądarce, ponieważ są niezbędne do działania podstawowych funkcji strony internetowej. Używamy również plików cookie stron trzecich, które pomagają nam analizować i zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z tej witryny. Te pliki cookie będą przechowywane w Twojej przeglądarce tylko za Twoją zgodą. Możesz również zrezygnować z tych plików cookie. Jednak rezygnacja z niektórych z tych plików cookie może mieć wpływ na wygodę przeglądania.
          Necessary
          Zawsze Dozwolone
          Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
          CookieDurationDescription
          cookielawinfo-checbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
          cookielawinfo-checbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
          cookielawinfo-checbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
          cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
          cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
          viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
          Functional
          Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
          Performance
          Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
          Analytics
          Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
          Advertisement
          Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
          Others
          Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
          SAVE & ACCEPT


          Zamów bezpłatną konsultację

          lub zadzwoń 22 493 67 40

          Pracujemy w godz. 8–18 (pn–pt) i 9–17 (sb)







            Zamów bezpłatną konsultację

            lub zadzwoń 22 493 67 40

            Pracujemy w godz. 8–18 (pn–pt) i 9–17 (sb)