• 22 493 67 40
  • nalezysie@euco.pl
    unnamed-1unnamed-1unnamed-1unnamed-1
    • Nasze usługi
      • Odszkodowanie komunikacyjne po wypadku
      • Odszkodowanie za wypadek w pracy
      • Renty i odszkodowania
      • Odszkodowanie za szkodę rolniczą
      • Odszkodowanie za potknięcie / poślizgnięcie
      • Odszkodowanie za śmierć bliskiej osoby
      • Odszkodowanie za błąd lekarski
      • Świadczenie pielęgnacyjne
    • O nas
    • Poradnik Należy Się
    • Chcę pomóc
    • FAQ
    • Kontakt
    • Strona główna
    • Firmy Ubezpieczeniowe
    • Zgłaszanie szkody w Ergo Hestia – ile się czeka na odszkodowanie?
    Ubezpieczenia na życie Warta. Jak przebiega zgłoszenie szkody?
    30/11/2020
    Ubezpieczenia nieruchomości, turystyczne i komunikacyjne. Jak zgłosić szkodę w Link4?
    14/12/2020

    Zgłaszanie szkody w Ergo Hestia – ile się czeka na odszkodowanie?

    02/12/2020
    Kategorie
    • Firmy Ubezpieczeniowe
    Tagi
    • Firmy ubezpieczeniowe
    Jak zgłosić szkodę w Ergo Hestii i jak przebiega likwidacja roszczenia?

    Zgłaszanie szkód w Ergo Hestii możliwe jest m.in. przez e-konto. Jest to panel, który pozwala też na monitorowanie przebiegu likwidacji roszczenia i nabycie innych typów polisy. Posiadacze ubezpieczenia na życie w Hestii mogą też złożyć zawiadomienie o szkodzie przez telefon, pocztowo, w oddziale lub za pośrednictwem pełnomocnika z kancelarii odszkodowawczej.

    Zaktualizowano: 28.09.2022

    Z tego artykułu dowiesz się:

    1. Jak zgłosić szkodę w Ergo Hestii?
    2. Jak dokonać zgłoszenia przez e-konto?
    3. Jakie są nieelektroniczne metody zgłaszania szkody w Ergo Hestia?
    4. Jak uzyskać pomoc Assistance?
    5. Jak przebiega likwidacja szkody w Ergo Hestia? Jakie dokumenty i terminy obowiązują?
    6. Jak skontaktować się z opiekunem szkody?
    7. Kto może skorzystać z serwisu naprawczego Ergo Hestia?
    8. Jak długo trzeba czekać na wypłatę odszkodowania?
    9. Jak złożyć reklamację w Ergo Hestii?

    Zgłoszenie szkody w Ergo Hestii

    Ergo Hestia umożliwia swoim klientom zgłoszenie szkody lub roszczenia na różne sposoby. Poszkodowany sam decyduje, która ścieżka jest dla niego najwygodniejsza. 

    Zgłoszenie szkody przez e-konto

    Najwygodniejszym rozwiązaniem jest wykorzystanie e-konta. Sygnalizując zajście zdarzenia z indywidualnego profilu klienta, ubezpieczony ma możliwość monitorowania przebiegu likwidacji. Na stronie Hestii można znaleźć dostęp do e-formularzy. Jeden przeznaczony jest dla posiadaczy ubezpieczeń majątkowych, komunikacyjnych lub osobowych. Drugi arkusz jest dla osób, które mają indywidualne lub grupowe ubezpieczenie na życie. 

    Inne metody zgłoszenia szkody w Ergo Hestii

    Ergo Hestia respektuje też inne sposoby zgłaszania szkód. Należą do nich:

    • kontakt telefoniczny pod numerem 801 107 107 lub 58 555 55 55. Zgłoszenie szkody przez telefon w Ergo Hestii możliwe jest o każdej porze. Infolinia dla poszkodowanych dostępna jest całodobowo;
    • przesyłka pocztowa lub fax,
    • osobista wizyta w najbliższym oddziale zakładu ubezpieczeń;
    • skorzystanie ze wsparcia specjalistów od spraw odzyskiwania roszczeń. Pełnomocnicy pomogą wypełnić wniosek o odszkodowanie z Ergo Hestia i w skuteczny sposób opiszą sytuację, w której doszło do nieszczęśliwego zdarzenia.

    W trakcie zgłaszania szkody w Ergo Hestii przydatne będą szczegółowe dane ubezpieczonego. Należy więc przygotować:

    • imię i nazwisko osoby fizycznej lub pełną nazwę firmy;
    • PESEL lub REGON;
    • numer i serię dowodu tożsamości oraz datę urodzenia (w przypadku obcokrajowców);
    • numer polisy;
    • numer telefonu kontaktowego;
    • adres do korespondencji;
    • adres e-mail.

    Dodatkowo ubezpieczyciel może zażądać kopii prawa jazdy osoby, która kierowała pojazdem w momencie wypadku oraz dowodu rejestracyjnego uszkodzonego pojazdu. 

    Jak uzyskać pomoc Assistance w Ergo Hestia?

    Assistance to dobrowolne ubezpieczenie gwarantujące pomoc w zakresie:

    • technicznym,
    • medycznym,
    • informacyjnym,
    • prawnym.

    Aby uzyskać wsparcie Assistance w Ergo Hestia, przygotuj numer swojej polisy – znajdziesz go w lewym górnym rogu dokumentu ubezpieczeniowego – oraz swój PESEL lub REGON. Po skompletowaniu załączników zadzwoń pod numer 801 107 107 lub 58 555 55 55. Infolinia Assistance jest czynna 24/7.

    Likwidacja szkody w Ergo Hestia – dokumenty i terminy

    Posiadacz polisy na życie ma prawo do uzyskania pełnego odszkodowania po zdarzeniu, o ile dopełni należnych obowiązków:

    1. Pierwszym zadaniem jest ustalenie możliwie jak największej ilości szczegółów dotyczących nieszczęśliwego zdarzenia;
    2. Jeżeli na miejsce zajścia nie będzie wzywana policja, należy ustalić dane uczestników i świadków oraz zanotować ich zeznania;
    3. W przypadku kolizji drogowej niezbędne będzie także spisanie numeru polisy OC sprawcy i wspólnego oświadczenia z przebiegu zdarzenia;
    4. Jeśli poszkodowany ma przypuszczenia, że do szkody doszło wskutek wykroczenia lub przestępstwa (np. kradzieży), wezwanie policji na miejsce jest obowiązkowe.

    Zgłoszenie do Ergo Hestii należy złożyć możliwie jak najszybciej. Zgodnie z regulacją prawną, poszkodowany ma czas do 3 lat od dnia zajścia, aby złożyć zawiadomienie o szkodzie. 

    Warto wiedzieć, że upływ 36 miesięcy nie zawsze jest jednoznaczny z utratą możliwości ubiegania się o odszkodowanie z Ergo Hestia. Prawnicy nalezysie.pl niejednokrotnie dowiedli, że można otrzymać swoje pieniądze nawet po upływie 20 lat od czasu wypadku.

    Dokumenty potrzebne do odszkodowania z ubezpieczenia na życie Ergo Hestia to materiał dowodowy, który pozwala firmie ustalić przebieg i okoliczności zdarzenia oraz odpowiedzialność i wysokość odszkodowania. Są to:

    • notatki policyjne, 
    • zdjęcia i filmy z miejsca zdarzenia, 
    • zeznania świadków, 
    • oświadczenia sprawców,
    •  zaświadczenia lekarskie potwierdzające stopień uszkodzeń ciała poszkodowanego. 

    Jak skontaktować się z opiekunem szkody w Ergo Hestia?

    Jeżeli zgłosisz szkodę w Ergo Hestia i zechcesz nawiązać kontakt z doradcą, który zajmuje się Twoją sprawą, lub wysłać dokumenty dotyczące szkody, możesz skorzystać z elektronicznego formularza na stronie ubezpieczyciela. Dostęp internetowy czynny jest przez całą dobę (także w weekendy, święta i wieczorami). To szybki sposób umożliwiający sprawne rozpatrzenie Twojej sprawy. 

    Aby nawiązać kontakt z opiekunem szkody, przygotuj:

    • numer szkody,
    • PESEL lub REGON, 
    • adres e-mail,
    • numer i serię dokumentu tożsamości oraz datę urodzenia (dotyczy obcokrajowców).

    Kto może skorzystać z serwisu naprawczego Ergo Hestia?

    Poszkodowany, który zgłosił szkodę w Ergo Hestia, ma możliwość naprawy uszkodzonego pojazdu w sprawdzonym serwisie z sieci ERGO Hestia Pomoc 24. Aby tego dokonać, należy oddać samochód do jednego z rekomendowanych przez ubezpieczyciela serwisów zlokalizowanych w całym kraju. 

    Doradcy Ergo Hestia nadzorują i rozliczają cały proces. Ubezpieczony otrzymuje informacje o kolejnych etapach postępowania i możliwości odbioru naprawionego pojazdu. Więcej informacji można znaleźć pod numerem telefonu 58 785 87 89 (infolinia jest dostępna od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 17:00) oraz mailowo pisząc na adres pomoc@ergohestiapomoc24.pl.

    Wypłata odszkodowania w Ergo Hestia – jak długo trzeba czekać?

    Według ogólnych zasad, towarzystwo ubezpieczeniowe powinno wypłacić odszkodowanie w ciągu 30 dni od dnia, w którym poszkodowany zgłosił szkodę. Odstępstwo od tego czasu dopuszczalne jest wyłącznie w sytuacji, w której wyjaśnienie okoliczności zdarzenia nie jest możliwe w tak krótkim czasie. Wówczas Ergo Hestia przedłuża czas wypłaty do 14 dni od chwili ostatecznego wyjaśnienia sprawy. Jeżeli kwota świadczenia składa się z części bezspornej i spornej (zależnej np. od wyroku postępowania cywilnego), wówczas pierwsza transza powinna być wypłacona w ciągu pierwszych 30 dni.

    Jak złożyć reklamację w Ergo Hestii?

    Jeżeli ubezpieczony nie zgadza się z decyzją, ma prawo złożyć odwołanie od decyzji ubezpieczyciela. Reklamacja w Ergo Hestii możliwa jest przez:

    • indywidualne konto klienta,
    • formularz internetowy,
    • kontakt telefoniczny pod numerem 801 114 114 lub (58) 55 87 000, 
    • złożenie reklamacji ustnie lub pisemnie w najbliższym oddziale,
    • wysyłka pocztowa na adres: Sopockie Towarzystwo Ubezpieczeń ERGO Hestia SA, ul. Hestii 1, 81-731 Sopot.

    Towarzystwo odpowiada na złożone pismo w ciągu 30 dni (w wyjątkowych sytuacjach 60 dni) od daty wpływu. Odrzucenie reklamacji nie jest równoznaczne z brakiem dalszych możliwości. Klient może zwrócić się ze swoją sprawą do Rzecznika Finansowego, sądu lub przeprowadzić bezpłatną analizę swojej sprawy w kancelarii odszkodowawczej. 

    Co warto wiedzieć?

    1. Zgłaszanie szkody w Ergo Hestii możliwe jest m.in. przez e-konto i kontakt telefoniczny.

    2. Poszkodowany, który zgłasza szkodę, powinien poinformować ubezpieczyciela o możliwie jak największej ilości szczegółów dotyczących wypadku komunikacyjnego.

    3. Odszkodowanie w Ergo Hestii wypłacane jest w ciągu 30 dni od dnia, w którym poszkodowany zgłosił szkodę

    95% ubezpieczycieli celowo zaniża wypłatę odszkodowań

    Jeśli nastąpiło zdarzenie, w wyniku którego starasz się otrzymać odszkodowanie od ubezpieczyciela, pamiętaj, że 95% wypłat jest celowo zaniżanych.

    Często sposób, w jaki składamy wniosek o wypłatę odszkodowania ma wpływ na decyzję końcową. Warto więc skonsultować się bezpłatnie z nami.

    Jeśli sprawa będzie prosta, wówczas podpowiemy jak to zrobić najlepiej, jeśli jednak może nastąpić odmowa wypłaty, wtedy zaproponujemy skorzystanie z naszych usług.

     
    Umów się na bezpłatną konsultację

    Zobacz również:

    Zgłaszanie szkody w Link4 – jak starać się o odszkodowanie z ubezpieczenia na życie Link4

    Zgłoszenie szkody w Aviva dla ubezpieczenia na życie − jakie dokumenty są potrzebne? - Dochodzenie odszkodowań od ubezpieczycieli - Należy się

    Dochodzenie odszkodowań od ubezpieczycieli - Należy się

    Ponad 95 % odszkodowań jest zaniżonych, za darmo sprawdzimy, ile Ci się należy

    Jak zgłosić szkodę w Ergo Hestii i jak przebiega likwidacja roszczenia?

    Umów się na rozmowę





      Share
      17

      Powiązane wpisy

      16/09/2021

      Ranking najlepszych ubezpieczeń dla dzieci i młodzieży szkolnej. Wskazujemy, na co zwrócić uwagę


      Czytaj dalej
      16/12/2020

      Zgłoszenie szkody w AVIVA dla ubezpieczenia na życie – jakie dokumenty są potrzebne?


      Czytaj dalej
      16/12/2020

      Ubezpieczenie na życie AXA – zgłoszenie szkody


      Czytaj dalej
      14/12/2020

      Ubezpieczenia nieruchomości, turystyczne i komunikacyjne. Jak zgłosić szkodę w Link4?


      Czytaj dalej
      30/11/2020

      Ubezpieczenia na życie Warta. Jak przebiega zgłoszenie szkody?


      Czytaj dalej
      27/11/2020

      Jak zgłosić szkodę w PZU ubezpieczenie na życie?


      Czytaj dalej

      O nas

      Newera Sp. z o.o. jest niezależną spółką, świadczącą usługi na rzecz wielu kancelarii prawnych, które pomagają w uzyskaniu odszkodowania lub świadczenia pielęgnacyjnego i renty powypadkowej.


      Poznaj inne nasze serwisy:


      www.swiadczeniapielegnacyjne.pl
      Poznaj naszą społeczność na Narencie.pl

      Kontakt

      Newera Sp. z o.o.

      ul. Sienna 72/6
      00-833 Warszawa
      tel. 22 493 67 40
      e-mail: pomoc@nalezysie.pl

      Zobacz więcej

      • Nasze usługi
      • O nas
      • FAQ
      • Poradnik poszkodowanego
      • Chcę pomóc
      • Kontakt
      • Program partnerski
      © NależySię, Grupa EuCO 2004 – 2021 22 493 67 42
          Zadzwoń
          Napisz
          Używamy plików cookie na naszej stronie internetowej, aby zapewnić Ci najbardziej odpowiednie wrażenia dzięki zapamiętywaniu Twoich preferencji i powtarzaniu wizyt. Klikając „Akceptuję”, wyrażasz zgodę na użycie WSZYSTKICH plików cookie.
          UstawieniaAkceptuję
          Manage consent

          O cookies

          Ta strona korzysta z plików cookie, aby poprawić Twoje wrażenia podczas przeglądania witryny. Z tych plików cookie, które są sklasyfikowane jako niezbędne, są przechowywane w przeglądarce, ponieważ są niezbędne do działania podstawowych funkcji strony internetowej. Używamy również plików cookie stron trzecich, które pomagają nam analizować i zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z tej witryny. Te pliki cookie będą przechowywane w Twojej przeglądarce tylko za Twoją zgodą. Możesz również zrezygnować z tych plików cookie. Jednak rezygnacja z niektórych z tych plików cookie może mieć wpływ na wygodę przeglądania.
          Necessary
          Zawsze Dozwolone
          Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
          CookieDurationDescription
          cookielawinfo-checbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
          cookielawinfo-checbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
          cookielawinfo-checbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
          cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
          cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
          viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
          Functional
          Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
          Performance
          Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
          Analytics
          Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
          Advertisement
          Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
          Others
          Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
          SAVE & ACCEPT


          Zamów bezpłatną konsultację

          lub zadzwoń 22 493 67 40

          Pracujemy w godz. 8–18 (pn–pt) i 9–17 (sb)







            Zamów bezpłatną konsultację

            lub zadzwoń 22 493 67 40

            Pracujemy w godz. 8–18 (pn–pt) i 9–17 (sb)